jag svär




Jag kan lova ,
jag har världens bästa pojkvän , o anser o tänker alltid så om honom
och känner ibland att han inte alltid kanske förstår hur mycket
han betyder , hur bra han får mig att må , hur han faktiskt utvecklat mig som människa
Ja det stämmer faktiskt! det är sjukt svårt att beskriva sina känslor för någon
det bästa är att bara vara lika snäll o bra tillbaka . Jag vet att de finns folk som tänker
jaja nu är hon kär igen , de tar nog slut snart, visst tänk ni så,
visst man kan inte veta hur länge saker o ting kommer hålla ,
det är ju totalt omöjligt, men så länge man har en bra känsla inom bords,
så länge man känner en bra balans, så vet man. och den känner jag verkligen.
Varje morgon när jag vaknar så tänker jag på hur tacksam jag är att
jag träffat honom. inte bara på att hur bra han är som pojkvän
utan på vilken undebar person han är , har aldrig träffat en kille som är så som han.
O de bästa är att han vågar visa känslor , det finns folk som har otroligt svårt för det,
det kan jag ha ibland, vet inte hur jag ska visa o få den andra att
känna all dess känslor ja har inom mig .
Jag skulle kunna skriva hundra inlägg om min pojkvän ,
men det är inte så intressant. för er läsare o läsa kanske .

Sen är jag otroligt glad över alla vänner som gör livet värt,
som sätter extra guldkant på allt i ens liv .
Dem är helt enkelt så bäst , tanken på att man har dem gör en lättad o glad
o jag försöker vara lika bra tillbaka , inte alltid lätt ,

Otroligt glad över min familj ,
dem är bäst allihopa !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0