kom på

Det är exakt 1 årsen nu på lördag som vi åkte jag o lina till spanien , där vi träffade sandra o Helen,
och hade så underbart skoj vi hade.. . ,  spelar du golf? haha såg iaf att jag va mycket brunare förra året
vid denna tiden , kanske inte konstigt efter en vecka i spanien (men vi hade inte så mycket sol )
men ja solade rätt mycket i solarium innan, iår har ja typ solat en endaste gång i solarie,
o va sjuk endel när vi hade så varmt här , så solade inget ute typ, lite trist
men vafan jag blir brun till sommaren sen



Kommentarer
Postat av: sandra jonsson

ja jag vet att det snart är ett år sedan!!!

Saknar verkligen den resan..

Hade så underbart <3

hoppas vi snart kan klämma in en helg att träffas..

Saknar er.. Puss

2009-05-13 @ 19:35:44
URL: http://jonsson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0