Lediga dagen



Älskar tisdagar , härligt med en slappe dag. Somsagt gick upp kl 6 , eftersom jag
sov hos Rikard, sen när han körde till jobbet körde han hem mig,  hemma tio i 7,
slocknade direkt sov till halv 11 , kollade våra bästa år. sen till lunch hade mamma gjort kålpudding
legat i solen , sen vid halv 4 ska jag övningsköra med pappis. Sen ikväll kommer Rikard,
tror jag

Kul att någon svarade i min blogg o kommenterade mitt inlägg hur jag ska göra
angående hultsfred, tackar o tar emot , tack lisa :)
vore kul om fler säger va ni tycker ja ska göra. tjo hej

Kommentarer
Postat av: gelemamman

åk ida!! =) har dock aldrig varit på festival men på liknande tillställningar. det är jätte kul, en stämning som inte går att beskriva med ord!

2009-05-12 @ 15:05:47
URL: http://gelemamman.blogg.se/
Postat av: Lisa

det va så lite så. önskar bara att jag med åker dit :p

2009-05-12 @ 17:05:04
URL: http://nollett10.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0