Någon reagerade


Jag blev glad för att sandra skulle sakna min blogg iaf ;) tack vännen,
det va den enda kommentaren ja fick , men en läsare som bryr sig iaf,
den läsaren ska ja inte göra besviken iaf !

Jaja nu är jag hemkommen från en minigolf runda o mc donals
mumsi mumsi , ja kom förstås sist på minigolfen , ovanligt ? haha
ni som inte vet, ja jag är dålig förlorare , haha

Sen nu ringde han , tänk att man kan bli så barnsligt glad,
saknar saknar saknar

Godnatt, måste sova nu är sjukt trött,
och ska jobba o till doktron o ringa tandläkaren o grejor i mon.



Kommentarer
Postat av: sandra jonsson

Tihi spelar du golf :O ?? ;)

Puss på dig vännen

2009-05-04 @ 10:51:50
URL: http://jonsson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0