onsdag



Onsdag 13/5
Idag har jag jobbat , sen blev de lite mat o lite shopping i stan med Diana O Emma.
Värken jag eller emma skulle köpa nåt , med vi alla 3 hittade lite inne på gina .
Jag är lite depp idag , så ja tyckte ja behövde de 2 tröjorna ;) haha , eller ja det va en body
och ett linne . Nu ska jag snart köra till flygstaden med pappa, ja jag ska köra ,
van nu gör jag var o varann dag, ska boka in tid o köra med körskolan , har hållt inne lite på det.
Ikväll blir de lam slappe kväll med mig själv

Kan behövas känner att ja har lite saker o tänka på , leva i min egna värld för kvällen

Förresten , kul att lite folk kommenterade igår. Fortsätt så !!


Kommentarer
Postat av: sandra jonsson

Gumman, spelar du golf??? HAHAHA

ja å helen satt å tjöta om spanien igår.. Saknar d..

Läs gärna min blogg, la upp massa bilder där från spanien ^^

Saknar dig gumman

2009-05-13 @ 15:55:40
URL: http://jonsson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0