Torsdag eftermiddag/kväll



Denna mindre fina bild tog jag hos Rikard igår när jag hade lite tråkigt :)


Nu denna torsdags eftermiddag/ kväll
Är jag trött . Kom precis hem från jobbet . skulle gått på kören
men kände att jag värken orkar eller hinner. Ska övningsköra med pappa lite senare.
och jag måste ha lite vila o mat i magen. Sen senare ikväll blir det bara tv
och lite teoriboks läsning, (om jag orkar ) haha, nej jag får inte slarva,
Ni vet vad jag sagt , detta år ska ja ta körkortet ! då ska jag det med !
Det gäller att vara på hugget och inte skjuta fram saker !

Idag på jobbet , va det soppa och café som vanligt på torsdagar ,
o som vanligt endel intressanta diskussioner med människorna som kommer
för att umgås o fika o äta soppa .

Nu ska jag äta nåt o kolla på the hills , fram tills pappis kommer o vill köra med mig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0