Trist med bloggen

Älskar skriva i bloggen men tröttnar när jag inte får någon respons ,
försöker tycker jag , men ash fångar tydligen inte folks intresse , så då är de inge kul
När jag märker förändring blir jag säkerligen mer sugen på att blogga skit ofta,


Igår blev det jobb, stan , övning med dramat , sen mys med RIkard,
idag har jag varit ledig, va en runda med lina på eurostop o glodde, sen blev de genrep med
dramat idag, sen har ja hunnit med att rensa i min klädkammare, herejisses gott folk,
det är så grann nu , funderar på att ta bilder ikväll eller imon o ladda upp.,
ta bild innan de blir stökigt igen, hahaha,

NU ska jag ta ett bad o ladda upp inför imorgon , genom att komma i säng i tid , ¨

puss på er



Kommentarer
Postat av: Sandra Jonsson

2009-05-28 @ 20:25:31
URL: http://jonsson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0