valborgsmässoafton!


Valborg!


Efter jobbet , stack jag hem , ringde lite kompisar angående kvällen .
sen gjorde jag mig iordning o gjorde iordning här hemma !
Sen efter 6 någongång kom Emma, Lina, Jonny, Diana, Anna , RIkard
och vi snackade o grillade , sen lite senare kom några till o de blev kubb
sen kom några till o några till, Sen till slut va här över 20 st :O
När mamma o pappa kom hem , men de va lugnt , de va snällt folk här , o jag kände
nästan alla . Vi drog sen vid 12 tiden till stan. eller ja vi ringde taxi redan efter 11 men den andra minibuss
taxin kom ju inte fören efter 12, riktigt dåligt. hon sa högst en kvart
till mig o taxin kommer över en timme efter .sånt gör en arg
men de skulle inte få förstöra min trevliga valborg !
så sen blev de mårtensson, möte folk där , hittade sannis ,
men sen tappade vi bort varann, säg nån man inte tappade bort
gick runt en massa själv o letade efter folk,
men blev dans o lite dricka inne på mårtensson iaf .!
och sen blev de kebab o sen taxi hem till mig med rikard

Hade en skoj valborg, fast taxi skiten gjorde mig arg, aldrig mer
halmstadtaxi, får bli rossing nästa gång! eller va dem heter
sen blev jag väldigt chockad inne på mårtensson faktiskt,
o jag blev riktigt arg med anledning!
De va somsagt väldigt mycket folk där, när det e mycket oflk
blir de trängsel , vilket leder till knuffining.
Jag råkade tydligen knuffa till en kille , de fick jag verkligen skit för !
Vet ni va killen glr slår till mig i ryggen ( inte hårt , men ändå)
sen ropar han efter mig ; Va fan gör du din jävla fitta
Alvarligt hur kan man få ur sig något sånt o säga så ?
Jag blev riktigt arg , skulle konfrontera honom
men hinner inte ens se hans ansikte o han är borta illa kvickt, så fegt
nej de där gjorde mig rikigt riktigt arg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0