varma mackor , pussar och fotboll

Igår var jag somsagt ledig, tog det lugnt , sen stan en stund
med Ems o Lina , sen drog jag hem , kollade på the hills
sen förberede jag kvällsmaten , hade lovat min kära pojkvän
att han skulle få kvällsmat när han kom hem från stockholm ,
hade svårt o komma på något , mamma hittade något recept
på varma mackor med köttfärs o bearnesås lite konstig blandning kanske?
Tyckte ja med de lät som , men testade, blev gott !
Sen blev de såklart massa pussar med pojkvännen , efter att man inte sets på några dagar,
sen va det ju arsenal o manchester united , de skulle ju pappa o Rikard se ,
Somsagt gillar jag fotboll sådär , helt okej faktiskt , men jag satt mest o smyg dreglade
över ronaldo :) , hihi

Nu sitter jag på jobbet, haft möte, ska snart fika sen lyssna på en kille som ska prata
om hemsidor ,


Hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0