We could build a rocket, fly to the moon

trala lala lyssnar massa på musik och tar det lungt. Har precis jobbat.

Dagens planering ; äta lunch
                                                    plocka iordning lite
                                                sitta i solen lite ?
                                                Körlektion 15.45
                                                                         Åka med Baby hem till skogen


Jaha Sitter o är smått nervös för körlektionen, varför vet jag inte, har kört varann dag nästan
med pappa nu den senaste tiden , o de finns sådana som aldrig kört innan de kör
med körskolan, så ja kan chilla ! , jag är där för att lära mig . ! dah


Sen ser jag framemot att få åka hem till Rikard, finns ingen plats jag trivs på så mycket !
Har börjat vara där mycket mer nu , imoed att de ligger lite ocentralt om man säger så , haha
 så är de svårt att komma dit, ja måste åka bil dit, går inga bussar,  men åker med han ofta nu , det är så fridfullt där,
Minns första träffen jag och han hade , ja sa ; jag är ingen djur människa , han säger ;
jag bor på gård ........          hm pinsam tysnad, haha, ,
sen när han sa va han bodde. Övra Ma ; what ? haha ja det ligger ungefär 8 km in i skogen från
johanssonsfors som ligger nära oskarström ,

Ja det är lite skillnad själv har ja hela mitt liv haft 5 min cykelfärd till mina skolor ,
själv fick han åka skolbuss en bra bit för att komma till skolan ,


Fatta va tjejer kan vara löjliga , som måste ha en stadskille ,
 fatta va löjlig jag varit som haft sådana fördomar ,
skulle de vara knäppt att vara ihop med en kille som bor på landet . ?  nej knappast
han är en av de vettigaste killar jag någonsin kännt ,






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0