O du milde

O du milde vilken dag, varit med rikard. vi va på sjukhuset o hälsade på hans pappa som ligger där
fy för honom o behöva ligga där på sin födelsedag :/ hoppas allt blir bra nu
sen åkte vi hem till rikard o va barnvakter, sen skulle jag färga håret o va hände då?
jo strömmen gick , o där ute på landet är de inget kul när strömmen går, vattnet är via en pump
o när strömmen går funkar inte den heller, men som tur va kom strömmen tillbaka så ja kunde
hälla av färgen sen , håret blev sådär då va.. haha

Sen åkte jag bussen 400 hundra iaf, från ödemarken , där stod ja i detta storm o regn väder
iskallt o bäcksvart alldeles ensam, inget kul när man är mörkrädd men hade min mp3 som vän!, haha
sen kom bussen o jag kom hem till slut :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0