just det

Just det idag skulle kanske jag o rikard fiska , haha ,
får se va han säger sen när han slutat jobba ,
jag fiska ? haha ja jag har aldrig gjort det, nångång måste man testa :)
Sen har jag aldrigåkt skidor heller,
o dagen efter nyårsafton ska rikard o hans familj åka på skidsemester
uppåt lång upp , sveg typ , haha . O de frågade lika dant som förra året
om jag ville me :) tackade nej förra året, för jag o rikard kände varann
inte så bra då , hade bara varit ihop drygt en månad, men nu så följer jag nog med
kan bli riktigt kul .

Ja ni här kommer bilderna,













Ja det sista här va meningen att de skulle bli flum , mellan mig , sara och john.haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0