kent kent

Sitter hä rme kent på högsta ,järnspöken. just nu  : "var det dig jag såg som en skugga ur mina drömmar?"
weeei, är dem bäst eller är dem bäst, har precis ätit kvällsmat med mamms o pappa
underbart gott, nåt nytt mamma testade, me mos o köttfärs.
sen har jag slappat idag, o städat lite , o mamma hade fått me lite mösser
från syster , en me päls va ja tvungen att prova, så har haft lite möss provning
o lamat mig, haha , ser ut som ronja rövardotter, hon hade nästan en sån mössa
fast brun, haha

Ikväll blir de svårt att älja, playa de sol eller ensamma mammor söker , ??hm !

Kommentarer
Postat av: champot

Kent är absolut bäst. Du vet väll att det kommer ett nytt album runt jul

2009-09-28 @ 15:57:44
URL: http://champo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0