Oftast ångrar

Oftast ångrar man inte saker man gjort utan saker som man aldrig gjort -
tveka aldrig , gör det som ditt hjärta säger !


Oj va jag sa nåt djupt idag då , haha . Nu är jag hemkommen från stan.
Fikade med catti, har ju kvar pengar på mitt fika kort,
så slösade inte pengar där, det enda jag slösade på ,
som jag va tvungen o köpa var en ny rouge på make up store
Jag testade en ny sort idag, brukar alltid köra med samma
men tog en med en rosa ton i, skit snygg :)

Sen ringde jobbet., de har jätte lita i veckan, så ja fick inte jobba idag
både bra o dåligt, behövde pengarna o hade nästan sett i fram emot att
jobba, inte jobbat sen i torsdags, o blir inget mer denna veckan :/
Men men så jag ringde rikard o bad han hämta upp mig efter jobbet
så ja följer då med han istället !!! :)



JAG ÄSKAR HONOM , snart 10 månader .
Han är så sjukt underbar o söt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0