Inspiration- hall

Nästa projekt här hemma är att renovera våran hall ( den andra ingången som vi just nu inte använder) Den är ganska liten, eller det är väldigt lite vägg, för där är ett långt fönster på långsidan osv. Jag är så sugen på att ha nåt liknande som detta;
 
 
Älskar kopparröret , och att man kan bygga till en skohylla själv, som på bilden har vi oxå ett fönster längs med den väggen och under där vill jag ha en sitt bänk med förvaring, först va tanken att bygga en bänk längs med båda väggarna men de kommer ta upp hela hallen, så vi får se hur de blir
 
Dessa bilderna tog jag mest för att visa lite hur jag tänkte med sittbänk 
 
 
  
 
 
 Den sista bilden tyckte jag bara va så härlig så va tvungen o ta med den .

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sååå tjusigt! Verkligen inspiration :)

2013-09-23 @ 13:17:38
URL: http://currently.se
Postat av: Rebecka

Vad fint :)

Hoppas du haft en bra dag, kram

2013-10-23 @ 20:21:06
URL: http://alltomrebecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0